Fly High! - recenze

• Autor - Ouchi Natsumi
  • Žánr - Shoujo Manga
  • Nakladatelství - Zoner Press
  • Rok vydání - v Japonsku 2008, překlad 2011
  • Počet stran - 176

♥♥♥

Obsah - Meru od svých pěti let vyrůstala jako kluk - v odlehlých horách, kde z ní její otec vychovával silného a hbitého bojovníka. Ve dvanácti letech se Meru vrací k matce a má nastoupit do nové školy. Aby nevystrašila spolužáky a získala si nějaké přátele, na máminu radu chce svoje schopnosti držet v tajnosti. A všechno se zdá být skvělé, jenže pak se na scéně objeví partička druháků, které terorizuje celou školu. Z čiré zlomyslnosti zničí školní zahradu a tím ublíží Meruině kamarádce Čijo. Co je moc, to je moc! Ohledy stranou, Meru se pouští do boje o nadvládu nad školou!
Romantická a dobrodružná manga pro dívky ze školního prostředí.

Můj názor - Fly High! je první manga, kterou jsem přečetla (pokud nepočítám SnK), a kterou mám skutečně doma v tištěné podobě. Nějakou mangu jsem si chtěla pořídit už dlouho a vybrala jsem si právě Fly High!, protože se mi podle popisu zdála jako oddechovka, co by se mi mohla líbit, a taky má jen tři knihy, takže ji člověk zhltne za poměrně krátkou dobu - já osobně ji dočetla hned ten den, co mi dorazila domů xD Ouchi Natsumi má hrozně roztomilý styl kresby, ten snad jako první zaujme, když mangu otevřete: cute obličeje s obrovskýma očima a čibíci! Je to vyložené napěchované spoustou zábavných obličejů a panelů s 'chibi momentky', které mnohdy vyčarují úsměv na tváři a dopadne to tak, že na ně zůstanete zírat alespoň tři minuty, jelikož je to tak zatraceně rozkošný ♥

Jedná se o typickou mangu pro dívky (obsahující trochu té romantiky), co se odehrává v prostředí střední školy. Není to tak úplně můj nejoblíbenější žánr - raději než romantiku volím akci a záhady, ale to neznamená, že by mi Shoujo Mangy nedokázaly učarovat. Ve Fly High! najdete mimojiné humor, což je asi hlavní věc. Mockrát jsem se při čtení bublin pobavila. Příběh je nenáročný, oddechový, vtipný, ale stejně vás dokáže dostat a budete doufat, že se hlavní hrdince Meru Tachibaně zadaří. Kromě toho autorka zaplňuje přebytečné místo 'autorskými sloupky', jež jsou moc zajímavé. Je fajn se něco dozvědět o autorovi :) Jako bonus obsahuje druhá a třetí kniha příběhy navíc a průběžně si můžete prohlédnout něco jako návrhy obálek.

Mé hodnocení - 8/10

Přečíst si ji můžete TU (anglicky)

1 člověk ohodnotil tento článek.