Kovy: Ovšem - recenze

Žánr: autobiografie
Nakladatelství: BizBooks
Rok vydání: 2017
Počet stran: 224
Mé hodnocení: 7/10

Obsah:

Ve sbírce osobních příběhů, básní a fotek sdílí Karel Kovář cestu obyčejného kluka z malého města, jehož život se během pár let otočil doslova vzhůru nohama. Od idylického dětství, přes komplikované dospívání a tragikomické vztahy, až po budování kariéry na youtube a smíření se se svou identitou. O stránce života, která byla důsledně skryta. O snaze zůstat sám sebou. O slzách smutku, štěstí a hlavně smíchu, protože toho není nikdy dost... Jednoduše o všem! Karel Kovář, vystupující na youtube pod přezdívkou Kovy, natáčí již déle než 5 let videa, ve kterých mluví převážně o sociálních sítích, aktuálních tématech, veřejném dění i politice. Ovšem je jeho knižním debutem, ve kterém se prolíná autobiografie, zápisky z cest, básně a autorovy fotografie.

Můj názor:

Hned nazačátek se chci přiznat, že Kovyho nijak zvlášť nesleduju. Pár videí jsem viděla, ale nejsem žádný jeho fanoušek. Ke knize jsem se dostala díky kamarádce, která mi ji půjčila. Nechci se vázat jenom k žánrům, které obvykle čtu, proto se pouštím i do knih mimo můj šálek kávy.

Kovy: Ovšem se čte velice dobře a svižně, takže jsem to víceméně zhltla za jednu jízdu vlakem a nemůžu říct, že by mě knížka nebavila. Do poslední stránky to bylo celkem zábavné a fajn čtení, často jsem se díky vtipnosti Kovyho 'příhod' usmívala, humoru je tam celý ranec. Dále taky miliony fotek, které jsem si samozřejmě musela důkladně prohlédnout, a stránky s Kovyho básničkami. Líbí se mi, jak je knížka zpracovaná, písmo je velké a všechno je pěkně designově upravené. Číst si o Kovyho dětství, a jak se vlastně dostal k YouTube bylo zajímavé a část o cestování mě ještě více nabudila k vlastním cestám, zda-li nevzbudila krapet závisti xD Každopádně kniha to rozhodně není špatná, pokud už nic jiného, tak minimálně pobaví.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.