- Credits -
Fotky použity v layoutu/často v článcích: Pexels (free license)
Ikonky v layoutu: Flaticon (by Freepik)

Sims 4 - recenze

25. března 2018 v 4:40

The Sims 4 jsou netrpělivě očekávaným simulátorem života, ve které si s existencí herních postav pohrajete jako nikdy předtím. Ovládejte dokonalejší Simíky s jedinečným vzhledem, povahou i projevy emocí. Posuňte výsledky své tvořivosti na novou úroveň: vytvářejte Simíky pomocí propracovaného nového nástroje Vytvořit Simíka a budujte nádherná obydlí v dotykovém režimu Stavba, který pracuje s celými místnostmi. Prohlédněte si nový obsah v Galerii The Sims 4, přidejte si ho do hry nebo se podělte o vlastní výtvory. Ovládněte mysl, tělo a srdce svých Simíků a objevte nové herní možnosti ve čtvrtích, kde tepe život, a naplňují se vaše příběhy.

Vyvojáři: The Sims Studio, Maxis
Vydavatel: Electronic Arts
Žánr: Simulátor života
Módy: Single player
Ovládaní: klávesnice a myš

Můj názor: Sims mám jako hru hrozně ráda ♥ Nemůžu čtverku porovnávat s jedničkou nebo dvojkou, protože ty jsem nehrála, začínala jsem až se Sims 3, takže budu porovnávat s trojkou. Oproti trojce se mi čtyřka líbí mnohem víc. Sice chybí otevřený svět, a když chcete přecházet na jiné pozemky, musíte si chviličku počkat, než se to načte, ale beru to spíš jako výhodu. Jo, může to být otravné, ale hra se alespoň tolik neseká a nepadá. V Sims 3 jsem musela čekat hrozně dlouho, než se mi hra vůbec spustila. Důvodem může být i množství dodatků a ne zrovna super silný počítač, ale stejně si myslím, že Sims 4 jede mnohem plynuleji. A má pěknější grafiku, všechno vypadá moc hezky. Ve trojce jste si nemohli tolik pohrát s postavou simíků, zatímco ve čtverce můžete simíkům dát 'tvary' jaké chcete. A dokonce i styl chůze. Chybí mi akorát barevná paleta - už si nemůžete všechno přebarvit, jak chcete, ale i tak se to dá dobře sladit. Štvalo mě tloustnutí simíků, když toho trochu víc snědli, ale co nevyřeší mody?

Simíci zabaví na dlouho. Obzvlášť zábavné je tvoření domácnosti, a pak si s tím můžete pohrát jak chcete, vytvořit si vlastní příběh. Je na výběr ze spousty možností a různých interakcí, dodatků. Řadím se mezi ty lidi, co simíky nedokážou brát vážně a hrát normálně :D Kupříkladu tam tvořím kdejaké šílené interiéry s kombinací podivných barev a tak. Stavění je též mnohem jednodušší než ve trojce. Je zvláštní, jak dokáže být simulátor života zábavný :D Zapnete to a najednou zjistíte, že to hrajete čtyři hodiny v kuse. Pokud uvažujete o koupě Sims, tak čtverku doporučuji :3

Krása, tohle se mi fakt povedlo :D

Trocha zahradničení...

Staví se jedna báseň :D